• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Fick tillslut platser på extrakonsert. Var struligt eftersom hela sällskapet ville ha sittplatser. Lyckades först få gemensamt för oss den 26/6 men sidan kraschade när jag skulle betala 😡 Nu blir vi splittade platser för sällskapet 28/6 men det får funka 😀
Fick också problem vid betalning men kunde hoppa in längst fram i kön igen när jag uppdaterade sidan, konstigt! Fick i alla fall de biljetter jag ville ha :)
Tråkigt att se hur folk köper för att sälja nu direkt till ockerpriser.

Varit förbi hemma en sväng. Nu ska dom till med balkonger och tak på det hus som inte brann. Det måste också brandsäkras…💸
87AB0278-0611-4445-AA21-75C1D5A52178.jpeg
5FB0D950-CBA4-4510-8434-FEB9E89D4FD1.jpeg
CF63F886-BACE-4D8F-B25E-E4EB7C7FE84E.jpeg

Idag bråkar jag och min klocka med datorn...windows är ett virus i sig självt. Jag har länge tyckt att nåt är helt off, och polarna garvar när jag säger att datorn är besatt. Nu äntligen har jag listat ut det...ett adminnistratörskonto har deaktiverats och dessutom dolts...jag minns svagt att windows uppmanade till att ha ett adminkonto som man bara använder ibland till viktiga systeminställningar osv....helt glömt detta och någon info från windows har inte setts till...skönt jag är inte galen iallafall, datorn är besatt HAHA

F4E719E7-D46B-424A-A5C3-2F56A9607506.jpeg

Nyss hemkommen från ett pass i sadeln och självklart har Longines varit med. På tallriken låg det "rostad grön sparris med vitlök och parmesan som frun bjöd på till kvällsspis. Idag fick även en del hästar i stallet...
IMG_9690.jpeg

nya "skor". Ha´re bäst //

Tillbaka
Topp