• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

malakim

Omega
En udda fågel i samlingen - Buran 24h kronografregulator. (Är det ens ett ord??).

ImageUploadedByTapatalk1419945622.620112.jpg


ImageUploadedByTapatalk1419945641.454194.jpg


Är inte helt övertygad av boetten i two-tone, men de är svåra nog att hitta att den kanske får stanna ändå.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fy grodan vad jag älskar mina grannar, jag gick dit för att låna lite olivolja då vårt hade tagit slut. Och vad kommer man ut med, jo både olivolja och nybakat :happyhappy:, jo man tackar, man tackar. Om resten av världens befolkning vore som mina grannar, ja då skulle vi ha en GRYM värld vi levde i. Och som om det inte var nog, så bjöd Classe mig på en liten wirre. Jag vill utbringa en SKÅL för världens bästa grannar, skåltamefan :cigar:!

image.jpg
 

R0B

Panerai
Hehe...är coolt att du bär en sådan stor klocka DaniellaB, sitter som handsken ju! Är nästan själv lite sugen och uppdatera min 16613 till den nyare modellen, för den är inte så dum, trots att den saknar luggholes :D. Har vi ett till par här på forumet, förutom Vintage92 och Danielle.
Jo, jag har värvat tjejen. Var lite orolig att jag skulle bli tvungen att välja mellan henne och klocksnack annars ;)
 
Topp