Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser inte ut som att du satt självJobbade men gav upp och gick hem då det var trist att sitta själv...![]()
Fan vad jag HATAR vinter jäveln, folk som bara har argumentet att det blir så mycket ljusare ute när det finns snö är fan i mig helt jävla dumma i huvet! Våga säg NEJ till en vit vinter!
![]()
Däremot så ÄLSKAR jag julmust!
/quote]
Jäklar vad du kommer sabba den länken![]()
Pga att den sitter så löst menar du?! Hmm...är nog smällen jag får ta tyvärr, då jag inte kan bära klockan om länken sitter för tajt!
Yes! Se till att hålla den ren, så minimerar du risken för stretch.
Idag blev det en Coke.
![]()
Skål! Dekadensen är total R0B![]()
Gött! Ni ser ut att ha en skön julledighet.Skål! Dekadensen är total R0B![]()
Det kallar jag WinderKarusell på Liseberg
![]()
Ahhh JA jag är sugen men pengar finns i te närmaste 6-12 månadernaDagens, kanske till salu om någon är sugen
![]()
Äntligen en gratis PP!
![]()
Den datumen???Vill bara berätta att DEN datumen kommer jag upp på hyllan!!! Äntligen en gratis PP!
![]()
Ok, jag är ju norrlänning så jag säger det datumetJa, den jag pekar på.![]()
Jo, jag har värvat tjejen. Var lite orolig att jag skulle bli tvungen att välja mellan henne och klocksnack annarsHehe...är coolt att du bär en sådan stor klocka DaniellaB, sitter som handsken ju! Är nästan själv lite sugen och uppdatera min 16613 till den nyare modellen, för den är inte så dum, trots att den saknar luggholes. Har vi ett till par här på forumet, förutom Vintage92 och Danielle.