Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Guuud vad jag ser fram emot att få hem min TT Santos, den är så bra!!Kommer hem från konfirmation och lägger av mig tjingelinget. Jag blev halvhånad idag för mitt EDC.
Folk är ängsliga gnällspikar.
![]()
Jag bor på bonnavichan riktigt, vilket jag älskar, men här räcker det med att ha uddakavaj på en vardag för att folk ska bli brydd.Gillar ju ändå så att man lägger en sån kommentar om någon annan![]()
Folk bryr sig för mycket.Jag bor på bonnavichan riktigt, vilket jag älskar, men här räcker det med att ha uddakavaj på en vardag för att folk ska bli brydd.
Lattjo med en GC. Har bara provat de äldre modellerna (när de fortfarande hette Genta) men hoppas att jag snart får möjlighet.