Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är faktiskt ganska trevlig!F*n vad den klockan är nice! Riktigt snygg!
Tack detsamma, se till att vila upp dig!Nu tar jag en sommarpaus från KS och sociala media. Hoppas att ni får en fin sommar!
![]()
Tack, detsamma!Tack detsamma, se till att vila upp dig!![]()
Jajjemen!dessa varma dagar känner man sig som övergödd julgris.
Och midjemåttet ska vi inte tala omJajjemen!
Brukar ha 18,5cm runt handleden men nu är kroppen så uppblåst att den har passerat 19 cm på morgonen och nu minst 20!![]()
Klokt men en varningens tecken. Jag pausade från sociala medier 2014, förutom KS då, och jag har inte tagit dem tillbaka än. Ha en skön sommar och semester fri från bullshit.Nu tar jag en sommarpaus från KS och sociala media. Hoppas att ni får en fin sommar!
![]()
Klo(c)kt! Ha en trevlig sommar!Nu tar jag en sommarpaus från KS och sociala media. Hoppas att ni får en fin sommar!
![]()
Var det meningen att du skulle matcha en klocka från Geneve med en knapp från Geneve? Ah nu ser jag, det är JLC-manchetter. Jises så coolt! Vackert och stilfullt även på en begravning.Varit på en begravning, då passade denna väl.
![]()
![]()
Kom igen, behöver man verkligen njurar?Landade på Heathrow och det tog inte mer än 2 minuter tills jag såg min grail på någons arm![]()
![]()