Just checkat in på hotellet. Idag i Porto Velho. Så här på kvällen mjuka fönvindar och runt 30 grader, men så nära ekvatorn känns det direkt när man är i solen att den är stark.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort tack och detsamma!Klo(c)kt! Ha en trevlig sommar!
Stort tack! Haha vad skönt det låter, hoppas att jag tappar suget efter sociala media helt.Klokt men en varningens tecken. Jag pausade från sociala medier 2014, förutom KS då, och jag har inte tagit dem tillbaka än. Ha en skön sommar och semester fri från bullshit.
Det ÄR en grym klocka!Landade på Heathrow och det tog inte mer än 2 minuter tills jag såg min grail på någons arm![]()
![]()
Inte mer än en!Kom igen, behöver man verkligen njurar?![]()
Fantastiskt fin i verkligheten. Skulle säga den är nog på 45mm lug to lug. Förvånansvärt stor för en VCDet ÄR en grym klocka!![]()