Delgada
Pandion
Ska du äta 6 pizzor kommer inte två öl räcka.![]()
Kvällspizza
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska du äta 6 pizzor kommer inte två öl räcka.![]()
Kvällspizza
![]()
![]()
Så bra att äntligen en återflytt är inbokad. I ett evakueringsboende vill man ju inte rota sig.Känner med dig och känner hur din rygg mår…
Så otroligt jobbigt att packa, bära ut och sedan in…
Har ju redan hunnit med en ofrivillig flytt plus svärfar, som vi tömde huset åt och hjälpte in i en lägenhet.
Snart (november) dags för återflytt till rätta lägenheten för våran del!![]()
Antingen är du på Hogwarts eller på Teleborgs slott...Kvällspromenad.
![]()
![]()
Det förstnämnda är korrekt, trollspöt i högsta hugg!Antingen är du på Hogwarts eller på Teleborgs slott...
Kan inte avgöra vilket dock.![]()
Har du varit hos Ollivanders i Diagongränden, ser ut som att kärnan är utav enhörningshårDet förstnämnda är korrekt, trollspöt i högsta hugg!
![]()
Detta är tyvärr långt utanför mina expertisområden! Det enda jag vet är att tjejerna som cyklade förbi tittade frågande och fnissade åt 24-åringen som gick och lekte med sitt enhörnigshår-spö…Har du varit hos Ollivanders i Diagongränden, ser ut som att kärnan är utav enhörningshår![]()
Nästa gång viftar du och säger: Petrificus totalus, sen är det slutskrattat!Detta är tyvärr långt utanför mina expertisområden! Det enda jag vet är att tjejerna som cyklade förbi tittade frågande och fnissade åt 24-åringen som gick och lekte med sitt enhörnigshår-spö…![]()
Ja jag är riktigt förtjust måste jag sägaDom är riktigt bra!![]()