Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, jag jobbar i bilen (måste bara göra klart det sista!)Semestern fortsätter med en vistelse på kontoret. Sambon är lika nöjd som förra sommaren…
![]()
Standardfrasen. Gissar att din respektive himlar med ögonen åt den kommentaren lika mycket som min?Haha, jag jobbar i bilen (måste bara göra klart det sista!)![]()
![]()
Standardfrasen. Gissar att din respektive himlar med ögonen åt den kommentaren lika mycket som min?![]()
Underbar klocka!They see my Gubb-Orient, they hatin’
Patrollin’ and tryna catch me ridin’ dirty
Eller hur! Det är uncle seikos variant som egentligen är tänkt till sarb017. Som de skriver i beskrivningen kräver det lite tålamod (och ett par olika springbars att pröva med innan det funkar), men sen så!Snyggt BoR! Ser ut att passa perfekt! Märke?