Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänk vad skönt det är med lite solha en underbar lördag klocksnackare
![]()
Låt det bara ske....Funderar på att öppna en av mina julklappar i ordets rätta bemärkelse ...
![]()
Plötsligt händer det...Funderar på att öppna en av mina julklappar i ordets rätta bemärkelse ...
![]()
Låt det bara ske....
Plötsligt händer det...
Konstaterar att windern äntligen är full! Jävligt nöjd![]()
![]()
Du måste vattna den! Annars försvinner den smarriga smaken i styrkan. Ta en till !!!Jag tog språnget in i det okända. Aldrig smakat tidigare men en mycket positiv erfarenhet såhär långt, inte minst då det är en blended (malt-nörd som man är ...). Brukar aldrig hälla i något vatten, men den här rackarn är över 50%. Någon med erfarenhet som vet om den vinner eller förlorar på lite vatten?
Jag tog språnget in i det okända. Aldrig smakat tidigare men en mycket positiv erfarenhet såhär långt, inte minst då det är en blended (malt-nörd som man är ...). Brukar aldrig hälla i något vatten, men den här rackarn är över 50%. Någon med erfarenhet som vet om den vinner eller förlorar på lite vatten?
Du måste vattna den! Annars försvinner den smarriga smaken i styrkan. Ta en till !!!
Tycker alla över 45% vinner på lite vatten men har aldrig provat just Nikkan.
Tack du! Det är en crosswind, tror den heter b13355Vad är det för ref på Breitlingen? Sjukt fina klockor!!
Tack! Jag sken upp så fort jag såg denTack du! Det är en crosswind, tror den heter b13355
De är intrålade och köpta här.Magnifik. Inte många som behåller de banden men det passar verkligen på din.