För dagen klädd i rött [emoji83]
![]()
En klocka jag verkligen vill prova på, du skall väl på Gtgn den 10e, vill klämma lite på den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För dagen klädd i rött [emoji83]
![]()
Jävla Tapatalk...dubbel postÄr i fjällen och för första gången känns suben fel på armen...![]()
JappFlippat 16710? Ser bra ut![]()
Tack kompis!Va faen, ny klocka lillen?! Snygg, stort grattis då
...
OMGDUBBEL, Haha...då såg till att fixa en TRIPPEL Xalle!!!
Letar lägenhet, flyttar till Lund om en vecka!
Hur svårt ska det vara?![]()
I've got sunshine on my mind!![]()
![]()
Vart kommer den där texten ifrån? Den har inte jag skrivit...alltså den om stor Tudor, liten stol..Fan vad stor klocka du har! 400mm?![]()
När du svarar på ett inlägg kan du lätt ändra den citerade texten (Eller som i detta fallet, ta bort bilden och lägga till text).Vart kommer den där texten ifrån? Den har inte jag skrivit...alltså den om stor Tudor, liten stol..
Rozzy, Den där 3536an är så sjukt snygg! En modern klassiker i mina ögon!I've got sunshine on my mind!![]()
![]()
Svårt att få tavlan rättvis så bjuder på en till bild.
![]()
Den gillar man, eller hur Gummo![]()
Jag har bestämt mig för att sluta jobba som stilpolis. För mycket jobb. Härmed får ni skämma ut er så så mycket ni bara orkar. Kommer slappt, lojt och likgiltigt att lajka alla inlägg. Lädernato, färgglada skinnband, vintageläder och randiga nato på nya safirsubbar kör på bara! Bara ni är glada och lyckliga trots att ni spökar ur era klockor som fan och hans moster.Gummo gillar bara när den är på vintagedelen.![]()
Så du kompromissade och körde med båda klockorna...?Svårt val idag...
![]()