Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Synd att klockjäveln helt plötsligt bestämt sig för att gå lite extra sakta nuDen här dagen började skit!
Först så försov jag mig, sen så fick jag vända om efter ca 1,5 mil då jag glömde två lådor jag skulle ha med mig neråt!
Efter ca 5 mil, så han jag åka fel i 50m innan jag insåg att vägen var avstängd för reparation. Bara och vända om och göra rätt, IOM detta så blev en omväg på ca 3mil!
Lägg där till att det ösregnade konstant i 30 mil, dåliga vägar så bilen släppte från banan nästan hela tiden kändes det som!
Efter många om och men, så passerade jag favorit byn framför andra!
![]()
![]()
Jaja…väl framme så var det ett kärt återseende av min goda vän @laketwig!
Nu sitter vi här och filosoferar och väntar på att kl ska bli 18:00. För då ska vi iväg och möta upp @sjökvist den gamla sjöbusen
![]()
Trevligt trevligt. En till G-shock i krokarnaVäntar på att dra iväg på roadtrip till Kalmar.
![]()
Grattis har pärlorna landatPrecis hämtat upp ny klocka
![]()
HF?Tack för ditt @snoozarn tips aldrig mer Linas Matkasse, HF rockar totalt så jäkla bra med alla små förpackade varor.
Förkortning av High Frequency normalt.
Haha, om det är det det hänger på så kan det nog bli svårt.Jag vet men du är ju så svårövertalad när det kommer till att sälja![]()
Tror man ska dricka vin till detta för att det ska bli riktigt nyttigt.![]()
Som sagt var, italiensk mat är ju hälsosam, eller hur var det ? Fick även bli lite sådant till kvällsspis åt frun och mig. Ha´re bäst//![]()