Efter ett gott dagsverk här hemma, så ska det bli nice med riktigt karlakarls käk och soffhäng för resten av kvällen!
Tackar, jodå, det är en riktig drömklocka, men det hade varit helt 100, ifall den hade varit i stål istället, då hade den varit optimal...
Hehe...hade helt glömt bort dom faktiskt, var och rotade i en låda uppe på loftet, sökte en annan sak jag vill ha tag på, i en av flyttlådorna låg dessa jojosorna
Tackar, Burgaren satt som en smäck, rätt ner i kistan!
Tackar! Håller med dig, svensk dag skiva är über coolt, gör det där lilla extra faktiskt!
Drömklockan nr 1![]()
Tackar, jodå, det är en riktig drömklocka, men det hade varit helt 100, ifall den hade varit i stål istället, då hade den varit optimal...
Inte bara att jag som vanligt blir hungrig när jag ser dina matbilder. Men ser också på bilden: Kalmartrissan? och Hemglass trissa!
Vilka minnen det väcker!![]()
Hehe...hade helt glömt bort dom faktiskt, var och rotade i en låda uppe på loftet, sökte en annan sak jag vill ha tag på, i en av flyttlådorna låg dessa jojosorna
Härlig lunch och ännu härligare klocka!![]()
Tackar, Burgaren satt som en smäck, rätt ner i kistan!
Älskar verkligen svensk dagtavlariktigt snygg klocka!
Tackar! Håller med dig, svensk dag skiva är über coolt, gör det där lilla extra faktiskt!
Senast ändrad: