• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Efter ett gott dagsverk här hemma, så ska det bli nice med riktigt karlakarls käk och soffhäng för resten av kvällen!

1618976F-F6AF-4E9E-BFA8-E3A6DD7AC3B6.jpeg

B2C76999-6109-4269-A9A0-CA66573FC8C7.jpeg

Tackar, jodå, det är en riktig drömklocka, men det hade varit helt 100, ifall den hade varit i stål istället, då hade den varit optimal...

Inte bara att jag som vanligt blir hungrig när jag ser dina matbilder. Men ser också på bilden: Kalmartrissan? och Hemglass trissa!
Vilka minnen det väcker! 😃

Hehe...hade helt glömt bort dom faktiskt, var och rotade i en låda uppe på loftet, sökte en annan sak jag vill ha tag på, i en av flyttlådorna låg dessa jojosorna :cool:

Härlig lunch och ännu härligare klocka! 👌🏻

Tackar, Burgaren satt som en smäck, rätt ner i kistan!

Älskar verkligen svensk dagtavla 😍🙌riktigt snygg klocka!

Tackar! Håller med dig, svensk dag skiva är über coolt, gör det där lilla extra faktiskt!

Senast ändrad:
B973FA89-6FB6-4840-AC16-9DA1D9F02D14.jpeg

Det enkla är oftast så jä... gott ! Grillade strimlade kycklinglår med rejäl sting av chili/vitlök tillsammans med grillad broccoli och lite gräddfil i ett tortillabröd. En kall "fransman" därtill så är kvällens spis fullbordad. Ha´re bäst och trevlig fredagskväll.// :pompus:

Börstorp? Då ska du ju svänga förbi Karlstad och köpa Mollstedts NoS Ultradive?! Någon måste ju köpa den så att vi får se den i det vilda!
Helt jävla rätt! 🙏🏻

Haha, var tidigt i kontakt med Mollstedts om den klockan men vi var ljusår inifrån varandra prismässigt…sedan köpte jag ju nyss den UD jag egentligen ville ha från början, men aldrig trott mig få möjlighet till!😜

Tillbaka
Topp