• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Affe

Una vida loca
2-Faktor
ingen vila ingen ro, bara gnida bara gno…

Är tvungen att limma dörrkarmen lite, då det blev en spricka när dörrfan blåste upp i våras när ett oväder svepte förbi!

F847A6FF-1EF8-4782-85D7-EACBFD8B3BC2.jpeg

A6569E11-E430-4BC2-84D7-5F4A6AB93CDB.jpeg


Men nu blir det Tacos!
 
Vad trevligt det låter! Jag ser verkligen fram emot fortlöpande rapporter om denna tågresa.👍
Tåg borde vara billigare och flyg borde vara dyrare enligt både logik och miljötänk...🤔
Hittills väldigt trevligt! På nattåget till Basel nu. Prismässigt inget större vinst. Ungefär dubbla priset Göteborg - Portugal med tåg, som flyget hem. Men vi fick iaf tofflor på tåget.
16580009904911123831894528709914.jpg
 

Staben

KS Explorer Club
2-Faktor
Va fan, 1000hk.... Kör trött Bonn tractor med spis från Lamborghini. Men samma regler! Hadde inte varit fel att smaka något tuffare!(skulle vara läskigt att låna en sådan vagn)
Lambo😳 låter ju inte tråkigt😵

Ja jag ville inte köra mer. Kan bli jävligt dyrt🤪
 

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_0562.jpeg

Godmorgon. Kaffe och leverpastejmacka får bli frukost 1 idag...
IMG_0563.jpeg

och läsa Söndagstidningen lyssna på fågelkvitter blir det innan jag väcker frun om en timma till frukost nummer 2 ! Ha´re bra //:pompus:(Enkelhet är det ultimata raffinemanget// Leonardo Da Vinci)
 
Senast ändrad:
Topp