• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

0D8AFBB1-1FFF-4221-908D-0EF7DA75CE25.jpeg

En coca cola på de

Åhhhhhvååå…va gött att vara hemma, blev en lång och svettig dag! Mycket gnäll men även ett litet skratt!

En hyresgäst ringer upp, vi kan kalla henne för Josefine! Alldeles förtvivlad över att det smyger omkring en man utanför hennes sovrumsfönster!

Nu ska det tilläggas att det är på våning 2, det finns alltså ett tak man kan gå på!

Hon säger att hon inte kan förstå hur mannen kommit upp på taket!

Efter säkert väldans långa sekunder för hyresgästen, så kunde jag meddela henne, att det varit jag! Jag trodde att det var hennes grannes fönster jag höll på att skrapa bort kittet på!

Med andra ord, slutet gott allting gott! Vi kom överens att jag ska ringa nästa gången innan jag börjar fixa med fönstren!

Jaja..har varit och jobbat med mitt extraknäck som fönsterrenoverare! När jag kom hem, så hade Los Tantos, skrivit en lapp att jag fick fixa kvällskäk åt mig själv!

Så ikväll så gör jag jävligt lätt för mig, eftersom jag inte dricker alkohol men gillar Ølkorv, så får det bli några sådana och en 500ml MONSTER.

Trevlig kväll på er KLOCKSNACKARE!!!

6CF5F9D5-A6BA-4AF5-8424-05CB3B0428C1.jpeg

3040C353-D646-43EF-B017-9440DD681BBE.jpeg

IMG_0966.jpeg

Godmorgon. Idag är den grå inte blå, sommarhimmelen! Nä nu blir det all frukosttime med "poor man`s 62 MAS". Ha´re bäst // :pompus: (Everything should be made as simple as possible,but not simpler./Albert Einstein)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp