• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Livar upp med en DD tridor i mörkret.
2015-01-08 06 53 12.jpg

Blev ett snabbt besök hos posten och vips så har dagens klocka ändrat sig! Måste kvickt som attans hem och byta armband till orginal bara, detta i stilen "krackelerad bajs" kan nån få av mig.

Jäkligt fin Club, vilken storlek och urverk?
Sitter det inte Shell Cordovan band på dessa (iaf mod 2014->)?
Ett Stort grattis :)

Haiti-labadee, George town- Cayman Island, Jamaica, glömt bort vad ön hette :) och cuzumel Mexico :) magiskt, dock lite mycket båttid..
Ok låter ju riktigt nice!

Vi hade bara 3 stopp vilket jag tyckte räckte iofs. Tyckte tidne på båten var den bästa :) hände att vi stack ifrån ö besöket tidigare bara för att hänga mer på båten haha...Vi åkte med celebrity cruises och en båt som hette Reflection, den var helt galet häftig tyckte jag.

Jäkligt fin Club, vilken storlek och urverk?
Sitter det inte Shell Cordovan band på dessa (iaf mod 2014->)?
Ett Stort grattis :)

Tjena! Tack så mycket! Det är en 36mm dunkel med glasbaksida från 2012, görs inte längre - så nu är man hipster! Det är deras Alpha, manuellt uppdraget. Samma som i minsta "vanliga" Club:en. Jo precis jag fick med orginalbandet också så jag satte på det illa kvickt när jag kom hem. :) Lätt det skönaste bandet jag haft på mig, kan varmt rekommendera. Säljs separat på deras hemsida (väldigt billigt IMO, 60 eur).

Tillbaka
Topp