Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En gulguld Rolex Precision från 1965. Klockan gavs som en gratifikation för lång och trogen tjänst till Mr R. McLaughlin som byggde båtar åt the Swan Hunter Group. Inhandlad av undertecknad i London hos Fitzrowia Watches.Snygg - vad har vi här?
En gulguld Rolex Precision från 1965. Klockan gavs som en gratifikation för lång och trogen tjänst till Mr R. McLaughlin som byggde båtar åt the Swan Hunter Group. Inhandlad av undertecknad i London hos Fitzrowia Watches.
Fler bilder:
![]()
jag gör det lite enklare för dig i framtiden, det är en ZePSF från och med nu....![]()
Bra filmidé. Marvels Avengers 3, Hulken på Ikea.Idag fick Hulken följa med till Ikea.
![]()
Låter bra. Med lite fantasi ser handen ut som Rolexkronan! (Jag har fett tråkigtTänkte prova med temat samma klocka två dar i följd.
GMT blev det måndag, tisdag och Daytonan idag igen.
På söndagen busar man till det lite och får byta som man vill.
![]()
Den där klockan är jävligt fin!Tillbaka på kontoret. F-n vad skönt det är med fasta rutiner
![]()
Stabil kopp!Dricker kaffe
![]()
Sundsvall!!Pekar på hemstaden från hotell Södra berget
Vart är jag ?![]()