• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Leveranskontrollerar min Airman inför snar överlämning till nästa lyckliga ägare. Efterträdaren får vara med på ett hörn också.

GMT x 2 (2015-01-10).jpg

Ser mycket bra ut!
Underdrift att säga att jag ser fram i mot morgondagens överlämnande :happyhappy:

Laddar upp med kaffe o KS inför en fullspäckad dag/kväll. Ska gå bananas på Arkadhallen sen se Unbroken ute i Heron City. Sen hem o välja klocka/outfit inför GTG'n.
Kör Wille's gamla Helvetia som passar till filmen jag ska se:)
image.jpg

Dagens blir samma som igår, funkar rätt bra att köra samma klocka två dar i rad. I morron är det söndag och då får man byta hur mycket man vill.
Oj vad lång mittlänken på endlänken (som gjort för att snubbla med tungan:D ) är på Yacht Mastern. Jag har faktiskt aldrig tänkt på det innan, inte ens sett det. Finns det någon anledning till varför det är så? Den sticker ju dessutom ut utanför bandhornen sett från sidan.

Tillbaka
Topp