Leveranskontrollerar min Airman inför snar överlämning till nästa lyckliga ägare. Efterträdaren får vara med på ett hörn också.
![]()
Ser mycket bra ut!
Underdrift att säga att jag ser fram i mot morgondagens överlämnande

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Leveranskontrollerar min Airman inför snar överlämning till nästa lyckliga ägare. Efterträdaren får vara med på ett hörn också.
![]()
Säg inte att det satt ett Nato på klockan när du vaknade i morse? Vi har ju pratat om det där...![]()
Ja vi ser det, kronan/kronskyddet river nästan upp skinnet på överhanden..lyckad bild dock!Jävla bubbla. Man får nästan vrida handleden ur led för att få med datumet i ett handledsskott ...
![]()
Du ligger inte på latsidan du inteHehe...nu jävlar!
![]()
Gå förbi Trädgårdsgatan och säg hej till min gamla chef Lennart Vinjegaard! Tror det är nr 16..?Fika på Öresund i Viken![]()
Oj vad lång mittlänken på endlänken (som gjort för att snubbla med tunganDagens blir samma som igår, funkar rätt bra att köra samma klocka två dar i rad. I morron är det söndag och då får man byta hur mycket man vill.