Kastar leksak från soffan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fy fan, tror mig se den där pipleksaken som är en tupp/höna..Kastar leksak från soffan
![]()
Haha det stämmer! hon fick med sig den från svärföräldrarna för ett år sedan, otroligt irriterande ljudFy fan, tror mig se den där pipleksaken som är en tupp/höna..
Är det samma som vi har så lider jag med dig, får hundarna tag i den där då tjuter det i timmar….![]()
Well Well Well… tro på fan att svärföräldrarna var inblandade även hos er…. Hmm…Haha det stämmer! hon fick med sig den från svärföräldrarna för ett år sedan, otroligt irriterande ljud![]()
Haha ja det är typisktWell Well Well… tro på fan att svärföräldrarna var inblandade även hos er…. Hmm…
Ja fruktansvärt. Jag gömmer våran men då går ena hunden runt och piper tills man tar fram den. Helt jävla otroligt!![]()
Hur vet du att han kör och inte står stilla?Nu är jag gubbsur som fan, men lägg undan luren när du kör bil.
Fordi bildet viser en hastighet som er 70+ km/h.Hur vet du att han kör och inte står stilla?
Kör du igen med telefonen? Precis som att du missade helljusen i elbilstråden...Hur vet du att han kör och inte står stilla?
Var lugn, den kommerEbbe och jag tittar ut efter kylan som ska komma. Inget spår än ...
![]()