Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som att det inte är några problem att ha en sämre morgonGod morgon Ks.
![]()
Hej! Jätte fin klocka! Jag gillar den! Snygg! Jag jobbar inom sjukvården, jag tror att vi har en tyst ök på forumet att inte skicka bilder när vi kör. Alla kan vi göra dumheter, jag är inte Moder Theresa! Gör aldrig om det! Mvh JoakimSluta nu.
Det är en korrekt bedömningSer ut som att det inte är några problem att ha en sämre morgon![]()
Här har vi -9°Ebbe och jag tittar ut efter kylan som ska komma. Inget spår än ...
![]()
Spelar ingen roll. Gör om gör rättBra poäng...
-om bilen inte skulle köra själv och jag skulle befinna mig mitt i stadstrafiken och inte på en raksträcka helt utan trafik.
Du kan gärna ta över min medicinska invaliditet relaterat till nacken efter två bilolyckor med påverkade förare av olika anledning.Det ska jag göra, kanske även drar till med att ställa farthållaren på 70 på 70 väg, istället för extremt olagliga 71![]()
Det ska jag göra, kanske även drar till med att ställa farthållaren på 70 på 70 väg, istället för extremt olagliga 71
[/QUOTE
Hej! Försök att inte vara otrevlig och dryg. Det här är ett forum där vi samlas kring intresse för klockor. Vi försöker bara vara snälla mot dig. Du bör be om ursäkt, eller lämna forumet. Mvh Joakim
Bra poäng...
-om bilen inte skulle köra själv och jag skulle befinna mig mitt i stadstrafiken och inte på en raksträcka helt utan trafik.
Varför försvarar du ett lagbrott?Bra poäng...