Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte gratis men väldigt billigt. Ca 250:-/kbm. Men då hela stockar så lite jobb ocksåOch bra(gratis?) tillgång på ved eller?
Men eran kuse gick det ju bra för iafSnyggt jobbat
Typiskt man inte var där.
Men eran kuse gick det ju bra för iaf
![]()
Var och gav blod i måndags.Kom igen alla och ge bästa julgåvan![]()
![]()
![]()
Kom igen alla och ge bästa julgåvan![]()
![]()
![]()
Men Satan vilka amatörer ni är dåVar och gav blod i måndags.![]()
Nä samma gamla fika men jag har en fruktansvärt massa ljuslyktor från Ittala eftersom frugan säger att jag skall välja en sådan som gåvaMen Satan vilka amatörer ni är dåDet trodde jag inte om er. Nu vet ju iofs inte jag exakt hur det ser ut på Era blodcentraler. Men här där jag lämnar (sedan 20 år) är det sån otrolig skillnad på fikat och snasket i början av dec och tiden mellan lucia och jul
så rutinerad som jag är bokade jag av min tilldelade tid förra veckan och bokade om den till nästa måndag
Sist var det chokladaskar, skumtomtar, lussekatter och gud vet allt
till skillnad från de där torra kakorna och polarklämmorna de bjuder på under resten av året