Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser tight och liten ut. Hur stor handled har du?OK, så jag missade fredagstråden. Som kompensation får ni här en stilstudie i hur olika en Mark XVI kan se ut beroende på hur ljuset faller. Poesi för ögon!
Edit: Den där länken alltså ...
![]()
![]()
![]()
![]()
Stort grattis!Jag och min nyfunna vän kom precis hem från Malmbergs ur.
![]()
Ser tight och liten ut. Hur stor handled har du?
Håller med om satt länken på snygg, men det är tungt och obekvämt samt lättrepat.Ganska exakt 18 cm. Klockan är 39mm och länken jämnbrett 20mm.
Titta bara en gång till på sista bilden. Fattar du nu varför jag tjatar om länk, eller ...?!?![]()
Funderar på vilken av dessa två jag tycker är snyggast!
Funderar på vilken av dessa två jag tycker är snyggast!![]()
Funderar på vilken av dessa två jag tycker är snyggast!![]()
Det är inte ofta jag städar bilen. Men när jag gör det ser jsg till att det finns minst 5 kaffemuggar gömt lite här och var. (Skörden idag blev 7)
Har du inte hört talas om "coffee brake"Varför och hur hamnar kopparna i bilen?
Den klär dig!Bytlånar Speedy i några dagar
![]()
Säg inte så9veckor sedan jag lämnade in den till Rob. Börjar jag få abstinens efter klockan nu. Hittade en bild från i höstas. Fan va snygg DD är!
![]()
Säg inte såJag som ska lämna in min DD på Rob nästa vecka. Hur ska man klara sig så länge utan?