• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

hollow123

Rolex
image.jpg

Försöker vakna! Lugnaste helgen på väldigt länge gjorde att jag trodde det var söndag imorse när klockan ringde...
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Byt/lånad Speedmaster idag. Semi-vintage (-90-tal) på tjockt mocka-armband.

image.jpg


Utlåtande så här långt:

Passar fin-fint på denna typ av band, tycker jag.
Härlig känsla/kvalitet å skönt manuellt uppdrag. Mysigt att starta dagen med en liten procedur.
Mysigt gulnade index (dock inte riktigt såååå gula som de ser ut på bilden)
Men nackdelen är att den känns för stor för mig. Jag använder normalt max 40 mm vintage Rolex på mina tändsticksarmar. Tycker denna känns klumpig under manschetten. (Eller oxå beror det på den nya skjortan jag har idag...)

Hursom; tack callecalle för lånet!
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Tack:)
Jag fortsätter plåga mig genom att inte använda länk under en månad så får vi se vart jag hamnar, tidskorrekt vikt länk kanske?

Tycker den funkar fint på läder oxå! Tack vare den svarta ringen så känns det ok. Provade min Pepsi på läder, men det blev "för mycket".

En tidstypisk Jubilee på den så är du hemma! Råkar du hitta två så hör av dig; min Jubilee är egentligen till en DJ, så jag letar lite smått efter en "50"-märkt.
 
Topp