• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Rootbjörn

Panerai
2-Faktor
image.jpg

Nu ska det byggas garderob
 

erow

Patek
2-Faktor
Hej! Året har inte böjat bra för mig. Jag är änkling 40 plus. Jag är väldigt tillbakadragen. Litar nästan inte på någon. Nästan inga vänner. Jag fick den tokiga ideen att ordna kalas för vänner jag knappt känner. Det slutliga med att fyra guldklockor stals från mitt hem. Två har jag fått tillbaka efter mycket chafs.
IMG_20221223_185643_574~3.jpg
IMG_20221223_185643_574~3.jpg
IMG_20221223_185643_574~3.jpg
Det är ju inte så att jag är utan klockor , de flesta har jag köpt här för guldvärdet och en symbolisk summa för ur och band. Jag trodde att man bara sport Rolex stals. Jag trodde inte att jag skulle bli så ledsen. Klockorna var bara värda 12 k samt 5 k. Det är förnedringen. Jag kan inte slåss, kanske på dagis! Jag är deppig och förnedrat. Min syster som är i Gstadd tycker att jag får skylla mig själv. Kram joakim
Fy fan! Slutar aldrig förvånas över vilka svin människor är :mad:

Tycker absolut inte du får skylla dig själv, jag tycker istället det var väldigt starkt gjort av dig i ditt läge att bjuda in till kalas.

Hoppas också på att något roligt händer dig och att du kan glömma detta.
Styrkekramar
 

sjökvist

<—Axel Nilson
Det är ju inte så att jag är utan klockor , de flesta har jag köpt här för guldvärdet och en symbolisk summa för ur och band. Jag trodde att man bara sport Rolex stals. Jag trodde inte att jag skulle bli så ledsen. Klockorna var bara värda 12 k samt 5 k. Det är förnedringen. Jag kan inte slåss, kanske på dagis! Jag är deppig och förnedrat. Min syster som är i Gstadd tycker att jag får skylla mig själv. Kram joakim
Beklagar verkligen att du blivit utsatt för samhällets bottenskrap.

Tycker att du visat på en oerhörd styrka
 

Utvisaren

Patek
Hej! Året har inte böjat bra för mig. Jag är änkling 40 plus. Jag är väldigt tillbakadragen. Litar nästan inte på någon. Nästan inga vänner. Jag fick den tokiga ideen att ordna kalas för vänner jag knappt känner. Det slutliga med att fyra guldklockor stals från mitt hem. Två har jag fått tillbaka efter mycket chafs.
IMG_20221223_185643_574~3.jpg
IMG_20221223_185643_574~3.jpg
IMG_20221223_185643_574~3.jpg
Men vad fn är det för "vänner" som stjäl när de kommer på besök? Maken till respektlöst uppträdande får man leta efter! Polisanmäl och larma pantbankerna runt omkring. Hoppas att du har uren dokumenterade med serienr osv.
 

SRBOT

Cartier
Hej! Året har inte böjat bra för mig. Jag är änkling 40 plus. Jag är väldigt tillbakadragen. Litar nästan inte på någon. Nästan inga vänner. Jag fick den tokiga ideen att ordna kalas för vänner jag knappt känner. Det slutliga med att fyra guldklockor stals från mitt hem. Två har jag fått tillbaka efter mycket chafs.
IMG_20221223_185643_574~3.jpg
IMG_20221223_185643_574~3.jpg
IMG_20221223_185643_574~3.jpg
Väldigt ledsamt att höra 😔 Skickar dig en stärkande tanke & hoppas/tror att det löser sig för dig! Ta hand om dig🙏
 
Topp