• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Beslutsångest på förrätt
20230107_185225.jpg
Gör som jag - ta två😜
 

Joakim1

Panerai
Hej! Året har inte böjat bra för mig. Jag är änkling 40 plus. Jag är väldigt tillbakadragen. Litar nästan inte på någon. Nästan inga vänner. Jag fick den tokiga ideen att ordna kalas för vänner jag knappt känner. Det slutliga med att fyra guldklockor stals från mitt hem. Två har jag fått tillbaka efter mycket chafs.
IMG_20221223_185643_574~3.jpg
IMG_20221223_185643_574~3.jpg
IMG_20221223_185643_574~3.jpg
 

Joakim1

Panerai
Det är ju inte så att jag är utan klockor , de flesta har jag köpt här för guldvärdet och en symbolisk summa för ur och band. Jag trodde att man bara sport Rolex stals. Jag trodde inte att jag skulle bli så ledsen. Klockorna var bara värda 12 k samt 5 k. Det är förnedringen. Jag kan inte slåss, kanske på dagis! Jag är deppig och förnedrat. Min syster som är i Gstadd tycker att jag får skylla mig själv. Kram joakim
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Hej! Året har inte böjat bra för mig. Jag är änkling 40 plus. Jag är väldigt tillbakadragen. Litar nästan inte på någon. Nästan inga vänner. Jag fick den tokiga ideen att ordna kalas för vänner jag knappt känner. Det slutliga med att fyra guldklockor stals från mitt hem. Två har jag fått tillbaka efter mycket chafs.
IMG_20221223_185643_574~3.jpg
IMG_20221223_185643_574~3.jpg
IMG_20221223_185643_574~3.jpg
Det är ju inte så att jag är utan klockor , de flesta har jag köpt här för guldvärdet och en symbolisk summa för ur och band. Jag trodde att man bara sport Rolex stals. Jag trodde inte att jag skulle bli så ledsen. Klockorna var bara värda 12 k samt 5 k. Det är förnedringen. Jag kan inte slåss, kanske på dagis! Jag är deppig och förnedrat. Min syster som är i Gstadd tycker att jag får skylla mig själv. Kram joakim
Usch vad hemskt att läsa! Jävla svin!
Du har det tufft som det är. Kan inte föreställa mig att bli änkling.

Jag hoppas något gott händer dig i närtid som kan få dig gladare igen.
 
Topp