Cosmo798
Basic
Klockrent!! Exakt en sådan![]()
50kr fattigare, tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
50kr fattigare, tack!
Har du redan valt fredagsklocka? Själv sitter jag och velar just nu.Står i pyjamasskjortan och stryker skjortor! Det är ju fredag imorgon, måste vara redo![]()
![]()
Har du redan valt fredagsklocka? Själv sitter jag och velar just nu.
Då får vi överraska varandra.Nej, det får bli en surprise imorgon! Har dock inte så mycket att välja på... Måste utöka samlingen...![]()
Då får vi överraska varandra.
PS
Det är helt OK att låna av föräldrar.![]()
Du får välja vilken klocka jag skall ha i morron, velar mellan två safir-Rolex så höger eller vänster?Hm, där sa du nåt![]()
Du får välja vilken klocka jag skall ha i morron, velar mellan två safir-Rolex så höger eller vänster?![]()
OK! om EmmaE inte gjort något val innan 10:00 i morron så blir det klockan som ligger till vänster just nu.Vänster, för man bär klockan på vänster..En annan har det tufft som OWG.
OK! om EmmaE inte gjort något val innan 10:00 i morron så blir det klockan som ligger till vänster just nu.
OWG är totalt ogreppbart för mig, så lös problemet.
Märks nog rätt snart här om du är otrogen.Förståeligt, men jag är trogen! (Tills jag kan ha fler, men säg inget)
Står i pyjamasskjortan och stryker skjortor! Det är ju fredag imorgon, måste vara redo
![]()
Drar en sväng till Polen med gurta_g
![]()
Ungefär, citybanan.![]()
Ja verkligen, och en väldans massa snygga mål.Go seger idag!!!
Käkar frukost
![]()
Besiktar pärlan![]()
![]()