• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Mjölkar på
PXL_20230427_133502721.jpg

Sent kvällskäk idag!

Fakk…va skönt att den här Helvetes dagen snart är över! Inte nog att jag slet hund på jobbet idag!

Jag veckohandlar alltid på torsdagarna numera! Jag var in på lokala ICA butiken och handlade, efter betalning så sa kassörskan till mig, glöm inte plånboken!

Eftersom mjölken på ICA hade kort datum, så gick jag över till COOP för att kolla om den hade bättre datum där! Men det var samma som på ICA 1:a Maj. Vill ha längre datum så jag kan använda den för hela nästkommande veckans lunch på jobbet.

Stressar tillbaka till bilen, hinner i princip bara sätta mig! Då knackar butikschefen från COOP på rutan! Jag kör ner rutan och frågar vad hon vill! Då påstår hon, att en kund sett mig stjäla en Mjölk! Blir lite överrumplad, men säger att hon får kolla igenom bilen min!

Självklart hittar hon ingen 3% mjölk, hon ber så mycket om ursäkt! Jag säger inga problem, hade inget att dölja! Stressar hem, börjar greja med lite annan innan jag börjar plockar in varorna i kylskåpet!

Då kommer nästa smäll, va FAN är varorna jag handlade från ICA?! Är bara att sätta sig i bilen och hoppas att kassen är kvar! Visst är den kvar! Säger till killen som står i kassan att jag glömde min matkasse! Då frågar han om jag har kvittot kvar! Nä …säger jag, kvittot ligger i matkassen! Han mumlar något som jag inte hör, men jag berättar vad som finns i matkassen! När han har kollat att det stämmer så kan jag åka hem igen och plocka un resten av matvarorna.

Jaja..,sent om sider så kan jag äntligen få i mig lite kvällsmat i kistan och sätta mig i soffan för att koppla av och kolla lite The Mentalist på NETFLIX!

Ha en trevlig kväll aLLa Klocksnackare!

IMG_3425.jpeg
IMG_3430.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp