• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Johled00

Panerai
2-Faktor
Äntligen tillbaka i Antibes. Har just käkat långlunch på marché provencale.
IMG_5546.jpeg

Varit på "la maison bacon" ? Om inte ge lunchen en chans.
Trevlig promenad dit med.
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Packat motsvarande 56 dosor hemmagjort snus av bästa sort tidigare ikväll ...
Longines 2023-04-30 (snus).jpg


... och nu ställt fram datumet så man slipper vakna upp till den 31'a april. Värt en pilsner (eller två) tycker jag, trots att det är söndag. Det är ju dessutom sista april, i alla fall i Uppsala som jag kommer ifrån, där ingen har hört talas om Valborg ... ;)
Longines 2023-04-30 (öl).jpg
 

hepanter

Patek
Paneristi
2-Faktor
God morgon allesammans 1:e maj idag, tiden flyger ju fram. 8 grader visar tempen på kvicksilvret. Dags att mjölka kossorna.
Idag valde jag min frus morfars gamla klocka Han är tyvärr inte i livet och har inte varit det på mycket mycket länge. Jag fick klockan av min svärmor för många år sen
PXL_20230501_043000283.jpg
 

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_9879.jpeg

Godmorgon. Termos fylld, macka fixad. Dax att packa ryggsäcken och dra iväg för att klippa lite på golfbanan. Passaround MAEN testen fortsätter under fältmässiga förhållanden! Ha ´re bäst// 🧐 (För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.// Nalle Puh)
 
Senast ändrad:
Topp