Årets första gräsbekämpning avklarad

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Heja VVi försöker jobba. Men (V) hade andra tankar och står och skriker i någon mikrofon på torget.
Jaja.
![]()
GolvklubborUte på långpromenad, men viker av och letar mig in mot hål Nr 6, PAR 5 492m ( HCP 3 ) . Till höger ligger det skog ska det tilläggas, så det bör ligga bollar vid detta hålet om inte några andra varit och letat
Idag blev dagens skörd 57 st bollar och in Gofhandske av märket NIKE
![]()
![]()
Bara en lika dålig spelare som än själv vet hur jävla snett man kan slå ibland!
![]()
Vilket vackert foto!Omberg bjuder på regn och kyla.![]()
Stort tack, vädret var till min fördelVilket vackert foto!
Ser gött ut. Käkar du ananas på pizza också?Grillar lammkorv och ananas![]()
![]()
Ut och demonstrera nuHa det fint idag. På 1 maj är sosse-känslan påtaglig![]()
![]()
Ursäkta uttrycket, men f*n vad klockan är fin!Bokat besiktning av bilen nu på torsdag och även det har blivit dyrt. Betalade 300:- förra året och det billigaste jag nu kunde hitta bland alla erbjudanden var 449:-. Alla andra låg mellan 499:- och 629:- ...
![]()
Bara när det serveras näsvisa nollåttorSer gött ut. Käkar du ananas på pizza också?