• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Ute med vakthunden och inser att AR på nya Omegor är ingen dum idé
image.jpg
Men vågorna is great på de gamla😍

Dagens skörd efter långpromenad en!

Hehe…måste få dela med mig en liten anekdot efter dagens letande av Golfbollar! Många vet säkert att jag passerar den lokala golfbanan på mina långpromenader, gillar spänningen att leta bollar. Det är ju ungefär som att leta efter svamp.

Jaja…gick ut på ett ställe först, ett PAR 4 hål dogleg höger, där hittade jag 10-12 bollar som jag stoppade i min högra jackficka.

Gick vidare till nästa hål, som är ett PAR 3 hål, började leta bakom hålet åt höger, men inga bollar. Sedan letade jag mig inåt mitten, började hitta en två tre bollar. Gick runt och letade och började hitta en jävla massa bollar, det här var ju kul tänkte jag. Efter det att jag hade gått runt några varv på för att vara säker att jag inte missar någon boll, så kände jag att jag var klar på detta hålet.

Går vidare och in till Tee på hål nr 12, där dom har en liten tvätt för golfbollar. Börjar tvätta mina nyfunna bollar. Haha, det är då jag märker att jag glömt att dra igen dragkedjan till högerfikan på jackan.

" Jag har alltså hittat samma golfbollarna två gånger, ibland är man ett stort pundhuvud ska erkännas. "

IMG_3906.jpeg

Fantastisk morgon - hoppas alla knoppar klarat sig. En frostknäpp kan ju innebära tre äpplen istället för 300 :)

Som tur var så var det plusgrader när snön föll igår!

IMG_3903.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp