• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Friserat mattan, nu ska den få super gramino och vatten!
IMG_3470.jpeg
Gillar verkligen röda sek visaren

Jag och min 1926a och brorsan var nyss hos en AD i city för att spana på tilltänkta framtida inköp.. IWC, Bvulgari. Säljaren på Bvulgari tyckte vi skulle passa på att slå till innan prishöjningen😂.. jag höll tyst om att pengarna inte fanns på kontot ännu så jag nickade och höll med😅
IMG_5305.jpeg
IMG_8117.jpeg
IMG_8122.jpeg
IMG_8126.jpeg
IMG_8129.jpeg

IMG_0817.jpeg

Vilken kväll. Det är nästa som man sitter på en trattoria i Toscana...
IMG_0813 (1).jpeg

och på tal om Toscana. Ett glas tuppvin tillsammans med en krämig "Spaghetti carbonara" på lilla balkongen är inte helt fel en Pingstafton tillsammans med Frun.
Ha ´re bra // 🧐

Gräsänkling på självaste Bröllopsdagen. Maine Tante har jour på sjukhuset, och det ska opereras som bara den. Jag grillar en burgare och sköljer ner den med veckans rödvins-slattar. Det är tyst i huset, vår hund fick somna in i onsdags. Nu låter det som en text i en countrylåt. Man skulle kanske ta fram gitarren och komponera ikväll.
IMG_0155.jpg

Gräsänkling på självaste Bröllopsdagen. Maine Tante har jour på sjukhuset, och det ska opereras som bara den. Jag grillar en burgare och sköljer ner den med veckans rödvins-slattar. Det är tyst i huset, vår hund fick somna in i onsdags. Nu låter det som en text i en countrylåt. Man skulle kanske ta fram gitarren och komponera ikväll.
IMG_0155.jpg
du får spela "gräsänklings blues" ...

Tillbaka
Topp