• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Inget särskilt, men för 12 timmar och 40 minuter sedan åt jag en vacker croissant.
71AB76B4-EE8F-4CEC-973F-5D084126D1AD.jpeg
BC5AFEAD-9A55-4E02-8876-759B8D18B264.jpeg

Ikväll så kör vi helt vegetarisk kvällsmat! Har slängt ihop en bönsallad på Blandade bönor, svarta Oliver, soltorkade tomater, fetaost egen odlad gräslök samt pressad vitlök.

Självklart har vi haft i ekologisk olivolja och balsamvinäger.

IMG_4200.jpeg
IMG_4207.jpeg
Vegetariska ägg :D

Aha!
Ovovegetariskt ✌🏼

Senast ändrad:
IMG_0865.jpeg

Färdigspelat, klockbyte. Det är ju Tisdag och nu time for en bulla. Ha ´re bäst // 🧐 (Livets syfte är att leva det, att smaka upplevelsen till det yttersta, att ivrigt och utan rädsla för nyare och rikare upplevelser nå ut.//Eleanor Roosevelt)

Ja då förbereder vi begravningskläder, igen.
Denna gång är det svärfar, som jag då och då bytlånade klockor med. Standard när vi träffades var alltid en wristcheck. En av de sista meningar han sade till mig från sjukhussängen var, "-Jag tog min Glycine idag!"
PSX_20230530_100256.jpg

Tillbaka
Topp