• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Som vanligt ligger man i soffan. Hård dag på banan - varmt med ok spel - 85 brutto.

IMG_3642.jpeg
Hcp 13 med andra ord... men var det över eller under det som står i min golf😉😉😉//🧐

Experimenterar lite med klockarmband som alla har snabbkoppling. Något alla klockarmband borde ha. Genuine leather-armbandet(längst till höger) som följer med den övre klockan på bilden, glider runt handleden och är inte bekvämt.
Svindyra Hirsch(längst till vänster) sitter bättre. Men bekvämast av dessa är det mjuka gummiarmbandet. Vilket dock var så långt att jag kände mig tvungen att korta av det.

20230531_185336.jpg

20230531_185437.jpg

Men till denna klocka är Hirsch-armbandet en fullträff tycker jag.

20230531_191034.jpg

20230531_191039.jpg

Senast ändrad:
Roar mig med att sy i hängselknappar i nya arbetsbyxor.
Men får snart äta av min hemlagade tyska potatissallad med en grillad kolbaz till.
Tror jag förtjänar en öl till maten efter sömnadsarbetet.
Fru Hunter ute på ridtur i fina vädret.
20230531_192323.jpg

Med en glass i min mun…

IMG_4246.jpeg

Och sandaler av plast…

IMG_4244.jpeg

Sitter jag här i stolen och tar det jävligt lugnt!

Ljusblåa dagar Seglar förbi, Sommaren är kort, De mesta regnar bort, Men nu är den här Så ta för dig Solen skiner idag…

Hösten kommer snart, De går med vindens fart, Så lyssna på mig Solen skiner, Kanske bara idag…

IMG_4247.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp