Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
senaste prognosen säger att det ska hålla på hela dagen, äntligen blev det regn.Hoppas de fortsätter regna
Ja hoppas hoppas de håller på nu. Bara fått halv skörd knappt de på mina gärden i år, beten borttorkade. Vill inte tvingas slakta ut fler av mina djur pga av att det inte regnar, är slakt köer enda till september så är katastrofläge. blir ju många luftköer när lantbrukare blir oroliga. kunde bli mer regn nu i veckan också, bara hoppas. De kommer gå åt stora mängder.senaste prognosen säger att det ska hålla på hela dagen, äntligen blev det regn.
ja läget är katastrofalt, det skulle behöva regna konstant en månad för att ens komma i närheten av vad som behövs.Ja hoppas hoppas de håller på nu. Bara fått halv skörd knappt de på mina gärden i år, beten borttorkade. Vill inte tvingas slakta ut fler av mina djur pga av att det inte regnar, är slakt köer enda till september så är katastrofläge. blir ju många luftköer när lantbrukare blir oroliga. kunde bli mer regn nu i veckan också, bara hoppas. De kommer gå åt stora mängder.
Kör en kaffe på det
Faller ett stilla regn här sedan nån timme.Ja hoppas hoppas de håller på nu. Bara fått halv skörd knappt de på mina gärden i år, beten borttorkade. Vill inte tvingas slakta ut fler av mina djur pga av att det inte regnar, är slakt köer enda till september så är katastrofläge. blir ju många luftköer när lantbrukare blir oroliga. kunde bli mer regn nu i veckan också, bara hoppas. De kommer gå åt stora mängder.
Kör en kaffe på det
Vart är det härliga regnet, här har det bara kommit några droppar