exiplex
Basic
Älskar hur du jobbar med halkan, alltså smöret. NostalgiHaft tvättstugan och tar nu fika i form av ostsmörgås med citronvatten. Nya favoritklockan sitter på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Älskar hur du jobbar med halkan, alltså smöret. NostalgiHaft tvättstugan och tar nu fika i form av ostsmörgås med citronvatten. Nya favoritklockan sitter på.
Älskar hur du jobbar med halkan, alltså smöret. Nostalgi
Fördröjd njutning är frustrerande njutning!Haha, har inte tagit ut det i tid för att mjukna så det blev några klumpar istället.
Skulle fundera över den gröna en gång till om jag hade så fina skor, hehe. Njut semestern och uren. Mycket, mycket fina pjäser.Tror ni får följa med på semestern, eller..
Blev kanon, matchade klockan riktigt fint
Du får bara ta med fler klockor om du lovar mer av den där. Varför ser den alltid så dammig ut? Mystiken tätnar.Håller på och packar för att åka ner på GTG i Helsingborg! Tror jag klarar mig med det jag tagit fram. Kanske någon till klocka går följa med eventuellt?!