Bullheaden fick följa med och filma Hockeyallsvenskan idag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det tog ju ca 20min extra innan planet lyfte men landande ju ändå 5min tidigareHur mycket försenat var flyget när ni/du landade, med tanke på den enorma snön är jag förvånad att du ens kunde flyga![]()
Bra jobbat! Ikea är alltid en utmaningHjälper min kära flickvän med att flytta, förhållandet höll trots Ikeas manualer..
![]()
Det är ju trots allt en toolwatch..Och du fick behålla Rollen![]()
Bra jobbat! Ikea är alltid en utmaning![]()
Sommaren räddad! Detta flyger.
![]()
I Oslo dessvärre, men jag provade även en en rose Captain Moonphase och det var 35 % avslag och gamla priser hade fan mega lust den var skit läcker...
Smått otroliga bilder du får till nuförtiden, grym skärpa.....och klockan skäms inte för sig heller!SubC of course.![]()
Angelo, min idol.Ok, vad är nu detta? Något jag helt missat. Är det Angelo Gallamini eller Plura som inspirerat? Nå, berätta historien!
Angelo, min idol. Sterlingsilver med turkos och nått rött.Ok, vad är nu detta? Något jag helt missat. Är det Angelo Gallamini eller Plura som inspirerat? Nå, berätta historien!
Angelo, min idol. Sterlingsilver med turkos och nått rött.
Tackar! Jag tar alla mina bilder med min iPhone5Smått otroliga bilder du får till nuförtiden, grym skärpa.....och klockan skäms inte för sig heller!
Glor på fullmånen och önsksar jag hade en månfas...kanske det finns behov för en visa din månfas och måne tråd![]()
![]()
Glor på fullmånen och önsksar jag hade en månfas...kanske det finns behov för en visa din månfas och måne tråd![]()
![]()
Har aldrig hängt med i hockey svängen, men visst fan gillas Fröööölunda
Drömjobb!, schysst klocka
Bara sex timmar kvar på jobbet.
Vi alla vet vad som döljer sig bakom det pixlade![]()
Eh... Funkar "Ingen aning? Jag klickade bara på en länk på mailen"?