Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stendött på jobbet..![]()
Tack! Nä det är Mr Chance gamlaeller det var han jag köpte av iaf
![]()
Skall trycka i oss lite lunch.
![]()
Usch ja.Apaaaansson, vi verkar ha samma smak
![]()
Flaskan är ju oöppnad?
Grattis! den ser fin ut, är lite högre än man väntar sig men sitter förbaskat skönt....och fortsätter med nyligen hämtade (inte fasen kunde jag vänta till ikväll) OQ 17000, 1978. Mycket trevlig klocka med ett mysigt tickande. Tack för affären Peter!
![]()
![]()
Snyggt! Du hittade hem till sist.Sommaren räddad! Detta flyger.
![]()
Hjälper min kära flickvän med att flytta, förhållandet höll trots Ikeas manualer..
![]()
Är du säker på det, för på bilden verkar den snarare vara 34 dm?Fortsätter med 34mm.
![]()
Fet! Vart hittade du denna? Velat prova denna länge nu!Jag önskar att detta var dagens...![]()
Snyggt! Du hittade hem till sist.![]()
Fet! Vart hittade du denna? Velat prova denna länge nu!
Jaha...OK, Jaja, det är samma klocka vi pratar om i vilket fall som helst. Såg den på Gtgn, tyckte den var riktigt fräsch faktiskt, en gammal chronomat är alltid lika trevligt tycker jag.
YepHetvägg, kör ni det i byarna med?![]()
Där satt den, bravoSommaren räddad! Detta flyger.
![]()
Ja, den sitter faktiskt riktigt bra. Man kan backa lite först för den lite kantiga looken, men jäkligt skön dinkaGrattis! den ser fin ut, är lite högre än man väntar sig men sitter förbaskat skönt.
Imponerad av hur du kan bära upp vissa klockor!! Riktigt fet!
Ok, vad är nu detta? Något jag helt missat. Är det Angelo Gallamini eller Plura som inspirerat? Nå, berätta historien!