för klockanDåligt skördeår i år och det tycks även gälla våran nyss upptagna vitlök ...
för skördeår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
för klockanDåligt skördeår i år och det tycks även gälla våran nyss upptagna vitlök ...
Ser både gott och lättlagat ut.Fixar middag!
Jajjemen!Ser både gott och lättlagat ut.
OWG er som 31 dagers ferie. Litt sånn som du er på nå.Tar en öl i solnedgången. Har använt endast denna klocka i två veckor på semester i Spanien. Ni som klarat owg, hur löser ni det? Det första jag ska göra hemma är att byta klocka
Hehe ja lite så. Men här har jag bara en klocka. Hemma så finns ju alltid frestelsen av de andraOWG er som 31 dagers ferie. Litt sånn som du er på nå.
Gi de andre klokkene til en dårlig kompis i mars 2024.Hehe ja lite så. Men här har jag bara en klocka. Hemma så finns ju alltid frestelsen av de andra