• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

erow

Patek
2-Faktor
Storkok, blir kycklinggryta
20230730_174127.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Vilken jävla eftermiddag, kom ett rejält skyfall vid 15–16 tiden! Inte långt därefter så ringde dom från den lokala ICA butiken i byn jag jobbar i och berättade att det kom in vatten ovanför kassa 1.

Visste direkt va det var för fel, uppe på taket var det stopp i en av takbrunnarna som finns där! Blev och rensa bort löv och skit! Samt att byta takskivorna som blivit vattenskadade.

Som inte det vore nog, så ringde en hyresgäst och sa att deras tvättstuga var vattenfylld!

Blev sen kvällsmat idag, men jag fick krydda fruktsalladen med våra hallon!

IMG_6519.jpeg



Nu soffläge med lite TV tittande, nötter och den godaste Colan av dom man kan välja!

IMG_6530.jpeg
 
Senast ändrad:

Dahlc

Panerai
2-Faktor
Vilken jävla eftermiddag, kom ett rejält skyfall vid 15–16 tiden! Inte långt därefter så ringde dom från den lokala ICA butiken i byn jag jobbar i och berättade att det kom in vatten ovanför kassa 1.

Visste direkt va det var för fel, uppe på taket var det stopp i en av takbrunnarna som finns där! Blev och rensa bort löv och skit! Samt att byta takskivorna som blivit vattenskadade.

Som inte det vore nog, så ringde en hyresgäst och sa att deras tvättstuga var vattenfylld!

Blev sen kvällsmat idag, men jag fick krydda fruktsalladen med våra hallon!

IMG_6519.jpeg



Nu soffläge med liteTV tittande samt nötter och den godaste Colan av dom man kan välja!

IMG_6530.jpeg
Vardagshjälte!
 
Topp