• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Last.JPG

Vilken vansinnigt skön sommarkväll, kanske den sista innan hösten börjar göra sej påmind... :)

"Ni tjejer snackar om att föda barn… men ni skulle bara veta hur det känns när en kille är riktigt förkyld."
En ny studie från forskare på anrika Johns Hopkins-universitetet i USA tyder på att ”man flu” faktiskt inte är en myt.
Enligt studien drabbas män hårdare av influensavirus än kvinnor. Och anledningen kan vara östrogen – eller snarare mäns brist på östrogen.
DSC_3127.jpg

Det är onekligen en verklighet av grymmaste slag när man får höra om andra män som är förkylda.
Med det sagt tar jag förkylningen före att tvingas föda.
Man kan nog med lätthet konstatera att den andra halvan av befolkningen som är beredda att göra något som kan liknas vid att skita ut en liten soffgrupp är rätt överlägsna på många vis.

Ute på min obligatoriska långpromenad jag gör på söndagarna, var ett tag sedan det inte regnade!

IMG_7596.jpeg
IMG_7647.jpeg

IMG_7657.jpeg

Börjar inse att jag är en väldigt, väldigt SJUK människa 😂! Idag så hittade vi 62 bollar!

IMG_7606.jpeg
IMG_7605.jpeg
IMG_7608.jpeg

Hallå! Va kul och se er igen, alltid lika kul och kallprata med er lite grann!

IMG_7630.jpeg
IMG_7633.jpeg

Men vilket fint hus ni har! Alltid lika trevligt att se er, era ulliga, gulliga Bääääisar…

IMG_7624.jpeg
IMG_7625.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp