• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Lite arbete innan morgondagens arbete men först andas lite
IMG_9792.jpeg

Wow en sån där hade jag på 90talet 😍🙏tror jag köpte den ny runt 1997-1999 jag var runt 12-14 år gammal
Va kul!🤩 som synes så används denna fortfarande på jobbet, tajmar saker i industrin varje dag, precis som den var tänkt att göra vid inköp, ungefär samtidigt som när du köpte din.....det är alltså ca 25 år sedan.
Är inne på 5:e eller 6:e armbandet.
Andra klockor har varit med på jobbet under tiden, men alltid kommit tillbaka till denna. Vattentätheten är inget jag förlitar mig på annat än för duschning.
Har du kvar din?😃

Va kul!🤩 som synes så används denna fortfarande på jobbet, tajmar saker i industrin varje dag, precis som den var tänkt att göra vid inköp, ungefär samtidigt som när du köpte din.....det är alltså ca 25 år sedan.
Är inne på 5:e eller 6:e armbandet.
Andra klockor har varit med på jobbet under tiden, men alltid kommit tillbaka till denna. Vattentätheten är inget jag förlitar mig på annat än för duschning.
Har du kvar din?😃
Kul höra 😃tyvärr åkte den med ngn gammal flyttkartong nån gång

IMG_0321.jpeg

God förmiddag ! Frukost nr 2 sitter fint, efter att spelat 13:hål. Det är ju Tisdag så självklart annan klocka på handleden nu.Ha ´re bäst // 🧐 (Tänk positivt och positiva saker kommer att hända.//Mahatma Gandhi)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp