Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow en sån där hade jag på 90talet tror jag köpte den ny runt 1997-1999 jag var runt 12-14 år gammalÅker hiss
Heter det inte så att Gen Custer dog med stövlarna på?
Strax dax att ta sig dessa inför kommande träningspass...
men först, klockbyte å några knäckemackor som uppladdning. Ha´re bäst //
Goldfilled men i bra skick. Kul modell med rolig historia.Den är verkligen fin den där! Guld? Armband och klocka lirar perfekt. Blev riktigt inspirerad.
Va kul! som synes så används denna fortfarande på jobbet, tajmar saker i industrin varje dag, precis som den var tänkt att göra vid inköp, ungefär samtidigt som när du köpte din.....det är alltså ca 25 år sedan.Wow en sån där hade jag på 90talet tror jag köpte den ny runt 1997-1999 jag var runt 12-14 år gammal
Kul höra tyvärr åkte den med ngn gammal flyttkartong nån gångVa kul! som synes så används denna fortfarande på jobbet, tajmar saker i industrin varje dag, precis som den var tänkt att göra vid inköp, ungefär samtidigt som när du köpte din.....det är alltså ca 25 år sedan.
Är inne på 5:e eller 6:e armbandet.
Andra klockor har varit med på jobbet under tiden, men alltid kommit tillbaka till denna. Vattentätheten är inget jag förlitar mig på annat än för duschning.
Har du kvar din?