• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

20230910_144725.jpg
20230910_144406.jpg
Balkonghäng

Man kan grilla
20230910_165805.jpg

Jo men jag gör detsamma, fast till eftermiddags kaffet! 😎
IMG_8571.jpeg
Alltid roligt att läsa hur andra gör, får en som heter skogseko med som inte är styrd av något företag som har bra artiklar med.

Försöker läsa in mig på markberedning nu då jag Funderar på att utesluta det på denna avverkningen, men har inte bestämt mig helt ännu.

Äntligen klar med kommande veckans matlådor! Det blev Raggmunk med fläsk, Torsk med äggsås, samt fläskytterfilé med ugnsrostade grönsaker och kantarellsås.

Syltsockret till vänster skall jag ha till Hjortronen jag köpte i lördags, tänkte göra lite hjortronsylt...

IMG_8232.jpeg
IMG_8234.jpeg

IMG_0923.jpeg

Vilken skön kväll. Sitter med Frun under parasollen och strax äta...
IMG_0917.jpeg

kvällsspis. Blev lite nostalgispis från Beirut som man åt ibland när jag bodde och jobbade åt FN. Köfta spett med smak av sumak å en pilsner. Dock ingen lokalöl denna kväll.. Ha ´re bäst//🧐

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp