Cykelklocka?![]()
Svar JA! Den duger faktiskt till det också skiten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cykelklocka?![]()
På väg hemåt för en stund sedan.
Hur vet hon det?Hallick-look sa frugan![]()
![]()
Lillebror, Evoque.RR Sport?
Snygg bild, är den verkligen tagen med mobilkamera? Eller sitter du och kör med nått flashigare?
Själv har jag en gång kört bil i 70 blås och fotat en trafikolycka med en Canon 7D med teleobjektiv, lite trixigt.
Kan inte låta bli att älska den länken.Laddar med söta kolhydrater innan QX gaygala!
Självklart matchar jag den lilla svarta med min nyfunna kärlek Tissot Lobster.
Ni hittar mig i bakfylletråden i morgon...![]()
Precis! Inget snuskigt tjoffande rätt i munnen med mega kladdiga fingrar och pudersocker som lägger sig som en gammal mans mjäll över nejden, nä sked, tallrik och varm mjölk - det är civiliseratOm man ska käka Semla så är det SÅ man ska käka dem![]()
Vilken tur du inte trodde jag älskade länken till bakfylletråden.Visst är den snygg! Och idag blir den gay för hela slanten...Kändes lagom androgyn för en gaygala.
Tackar Kettil för att jag fick köpa den.
Ser det nu. My bad. Najs pulka hursom.Lillebror, Evoque.![]()
Jabla, det är måndag!Dubbelpost:
Skyller på vinet.![]()
Alla jobbar inte måndag till fredag, själv är jag ledig i morron och tänker ta ett glas till.Jabla, det är måndag!
Det gör du fanimig rätt iAlla jobbar inte måndag till fredag, själv är jag ledig i morron och tänker ta ett glas till.![]()
Skål.Det gör du fanimig rätt i. Skål
![]()