Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vill inte dissa din kokkonst men själv gjorde jag makaroner idag. Dom blev ganska bra.Tvätta riset, koka upp vattnet, i med riset, låt kornen bli böjda, sila av, täck botten med tunnbröd, i med riset och utför några öppningar/hål, på med handduken sen klart.
Ris är en konst.
Jag vill inte dissa din kokkonst men själv gjorde jag makaroner idag. Dom blev ganska bra.
Jäkla lurigt att få till böjen och det lilla hålet alltså.
Ah det kanske beror på vilken art man får tag på?Dem har böjen naturligt!
The Conjuring?
Gräsänkling då frugan varit iväg på jakt idag, så passar på att kolla läskig film och dricka en kall.
Korrekt, snyggt! Tvåan, som är helt ok men jag tycker ettan är i en annan ligaThe Conjuring?
Tog det på Patric Wilsons polisong.. Håller helt med!Korrekt, snyggt! Tvåan, som är helt ok men jag tycker ettan är i en annan liga