Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Torsdag var det och återbäring.Det är ju den 19: e ! //Highland Park 18 har länge hört till min äldsta sons favoriter, men nu när den dragit iväg till 1.295:- började det bli lite väl mycket pengar. Han provade då lillbrorsan, dvs 12-åringen för 459:-, som enligt honom var riktigt bra och prisvärd.
Då jag (vad jag minns) inte har provat någon av dom var jag ju tvungen att skaffa 12-åringen idag. Lite rädd för att den kan vara för rökig för min smak men ett "välbalanserat" utlåtande kommer till kvällen i Whiskytråden. Det är ju torsdag ...
![]()
Det här kan jag också vara utan!NEJ! Det här kan man gärna vara utan!
Men om man ska slippa och skrapa rutan varje morgon, så är detta ett måste tyvärr!
![]()
![]()