• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Brimi

Cartier
Dry Maritini O’clock


IMG_0065.jpeg
 

Vostok1

Cartier
Går igenom dagens fynd jag gjorde på loppisen!


Charlie Chaplin tavlorna till Bio/TV-rummet!

IMG_0345.jpeg


Och så några nya vinylskivor!

IMG_0350.jpeg
IMG_0349.jpeg
IMG_0351.jpeg


Hittar inte mitt gamla snäckhalsband som jag köpte,. Måste varit antingen slutet på 70-talet eller början på 80-talet.

Fakk…jösses va gammal jag börjar känna mig!

IMG_0348.jpeg
 
Senast ändrad:

Olipheus

Rolex
2-Faktor
Påbörjar fars dag på bästa sätt med ny mugg, nya tofflor och en riktig brakfrukost!

IMG20231112101659.jpg


IMG20231112092432.jpg


Jag vill också passa på att påpeka, i egenskap av motståndare till särskrivning, att fars dag alltså INTE skrivs ihop eftersom en farsdag är en dag i Stefan och Kristers tecken snarare än pappors.
 
Senast ändrad:

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Det var inte igår man såg SOLEN, imorse när man klev upp ur sängen så trodde man ju att vi skulle få fint väder idag!

IMG_0362.jpeg


Är ute på min sedvanliga söndagspromenad 2 mil är ju skönt om det är fint väder! Men när det kommer snö, nej skulle inte tro det!

IMG_0368.jpeg
IMG_0369.jpeg
IMG_0374.jpeg



Älskar att höra klirret av pengar 😁

IMG_0375.jpeg

IMG_0377.jpeg



När jag kommer hem ska jag plocka bort äpplen från gräsmattan och klippa gräset under äppelträden!
 
Topp