Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vackert är det ju även om det är kylslaget.![]()
Riktigt fina bilder.
Vackert är det ju även om det är kylslaget.![]()
Det hoppas jag inteRiktigt fina bilder.
Är det kkk som har möte på andras sidan vägen?
Riktigt fina bilder.
Är det kkk som har möte på andras sidan vägen?
Inte jag heller.Det hoppas jag inte![]()
det stod ingen där när jag knäppte bilden men det kanske är nåt som syns på andra sidan av buskaget, eller ett spöke som stod och undrade vad jag höll på med.Inte jag heller.
Förstorade den nedre bilden, och där ser det ut att stå någon. Vi hoppas på stjärngosse.![]()
Upplevde samma sak igår - önskar ibland att hemresan kunde göras på ett enklare sätt typ;Påväg hemmåt efter en del förseningar
![]()
Tack. Det var roligt att höra.Mycket snyggt ur!
Ja jäklar nu ser jag... kan också vara någon gestalt från nån historia om mumin...Inte jag heller.
Förstorade den nedre bilden, och där ser det ut att stå någon. Vi hoppas på stjärngosse.![]()
Good luck! At least you have that gorgeous watch to look at!Heading home after some delays
![]()
Jobbigt om man kommer hem i flip flops, hungriga barn och körkort som isskrapa..Krigat mig till flygplatsen, t.o.m. lyckats hitta en plogad parkeringsplats. Avundas inte de som ska gräva fram sina bilar sen![]()
![]()
![]()
Det är ju positivt!![]()
Vi har precis utfört morgonsysslorna. Idag var det nästan behagligt ute. Svag vind, inget snöande och några enstaka minusgrader.