Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vart tog Gretas globala uppvärmning vägen ?Idag så har jag skottat snö en gång, hunnit med 3 flyttbesiktningar!
Och så är det dags och skotta snö igen
![]()
![]()
Värmer händerna på Jaffa efter ytterligare en svinkall hundpromenad.
![]()
Fick en gång berättar för mig att det handlar om den inte ska ge solkatter om man är skytt i militären, valt att inte bekräfta det då jag tyckte att det lät väl genomtänkt och lite coolt.Har sett fler här som har klockan på "insidan"
Är detta för fototillfället eller ´brukar du bära klockan på det hållet, vill minnas att min farfar bar sin Omega på insidan emellanåt.
MVH
Har sett fler här som har klockan på "insidan"
Är detta för fototillfället eller ´brukar du bära klockan på det hållet, vill minnas att min farfar bar sin Omega på insidan emellanåt.
MVH
Fick en gång berättar för mig att det handlar om den inte ska ge solkatter om man är skytt i militären, valt att inte bekräfta det då jag tyckte att det lät väl genomtänkt och lite coolt.
Så rasera inte detta för mig nu @laketwig , dra nån rövare om att du levt ditt liv i skyttegravar.
Det är ju bara att titta på mina övriga bilder i tråden för att se att det är bara någon gång ibland.
Sorry, men det är en så enkel förklaring som att det är en förutsättning om man vill visa upp något i handen samtidigt som klockan syns, smarriga mintkolor t ex ...
![]()
Skulle göra detsamma men så sprack skyffeln. Åkte till JxxA för att plocka upp en Fiskars men blev dumsnål och köpte en sån här. https://www.jula.se/catalog/tradgar.../snoskyfflar-och-snosladar/snoskyffel-022260/Idag så har jag skottat snö en gång, hunnit med 3 flyttbesiktningar!
Och så är det dags och skotta snö igen
![]()
![]()
Skulle göra detsamma men så sprack skyffeln. Åkte till JxxA för att plocka upp en Fiskars men blev dumsnål och köpte en sån här. https://www.jula.se/catalog/tradgar.../snoskyfflar-och-snosladar/snoskyffel-022260/
Den är sååå dålig...går inte att skyffla snö med. Så varning för den. Hur kan man lyckas med att göra en skyffel som inte fungerar
Buy cheap - buy twice gäller även för snöskyfflar.
![]()
Beställt en riktig skyffeldagens roligaste inlägg
Lagar middag.
![]()
Tanken har faktiskt slagit mig med när i filmernasvärld snipern oftast ha den på insida och då är en militär grej.Fick en gång berättar för mig att det handlar om den inte ska ge solkatter om man är skytt i militären, valt att inte bekräfta det då jag tyckte att det lät väl genomtänkt och lite coolt.
Så rasera inte detta för mig nu @laketwig , dra nån rövare om att du levt ditt liv i skyttegravar.
Blir ju heltklart snyggtSorry, men det är en så enkel förklaring som att det är en förutsättning om man vill visa upp något i handen samtidigt som klockan syns, smarriga mintkolor t ex ...
![]()