• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Back in black efter test med rött gummi.

image.jpg
 
Senast ändrad:
Vi tillagar kommande veckans matlådor!

Denna veckas MENY består av: Ugnsbakad kyckling med wokade nudlar och grönsaker, Spagetti i tomatsås med Chorizo, Julkorv med egengjord potatismos, Ugnsbakad Lax med grönsaker och kokt potatis, sist men inte minst Hamburgare med tillbehör.

Ha en skön första advent Klocksnackare!

IMG_0990.jpeg
IMG_0991.jpeg
IMG_0992.jpeg
 
Senast ändrad:
IMG_6810.jpeg
IMG_6811.jpeg

Plockar lite inför stundande kalas för sonen. Ser till min förtjusning att sambon lagt tidsskriften vi gick på Nymans i fredags synligt. Historiskt sett har jag ställt fram klockboxar och andra attiraljer som påvisar mitt intresse för att senare märka att dom ljudlöst förpassats till garderoben. Jag betraktar det som en klar framgång.
 
Gött Mos!

Är skönt att vara klar med kommande veckans matlådor, nu är jag helt klart värd en saffransbulle, med TE och honung. Känns som att jag är sugen på något mer, lakrits t.e.x. men det har jag inte något hemma dessvärre.

Jaja...nu blir det soffläge och sappa runt lite för och se ifall det finns något roligt att titta på.

IMG_0995.jpeg
IMG_0997.jpeg
 
Tillbaka
Topp