• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Kämpar sista veckan innan julledigt
1702544528693.jpeg

Satan i Gatan vilken morgon jag har haft!

Jag var först på ett ställe för ventilation slutat fungera strax efter 07:00. Efter det fick jag samtal att dom hade kalla element på ett annat ställe!

Det visade sig att styrpumpen/cirkulationspumpen givit upp! Väl där gick jag reda på att ventilationen slutat att fungera även på ett annat ställe!

Lägg till att jag fick en arbetsordrer att en HG hade stopp i tvättstället i badrummet. Fick även veta att en tvättmaskin inte fungerade i en av våra tvättstugor!

Och så skulle jag behöva hinna fixa en extra nyckel till ett förråd hos låssmeden, PUST!

IMG_1295.jpeg

Som det inte var illa nog, så har vi hittat en vattenläcka! In i dimman bara…

IMG_1301.jpeg

Senast ändrad:
Sitter i gryningen och gungar i en hammock på Key West. Strömavbrott sedan ett par timmar tillbaka, bättre hälften sover, så inte så mycket att göra förutom att fota sin klocka och vänta på att strömmen ska komma tillbaka. Ingen ko på isen, fast ölen i kylen kanske blir ljummen.

IMG_4344.jpeg

Tillbaka
Topp