• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Bilen rullar för fullt från Göteborg upp till stugan i Sälen för sedvanligt julfirande.
Palmer på understället så val av klocka var enkelt.

IMG_6002.jpeg

Och nej- jag sitter i baksätet.
IMG_5993.jpeg

Jag och alla klockorna firar jul på skillda håll. Fick inte med mig en enda! Hur det gick till vete fåglarna. Så nu får man hoppas att man får en klocka i julklapp. Nåja, man får träffa sin katt iallafall. Det är rätt mycket julmys det också.
20231223_093146.jpg
20231223_092500.jpg

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!! Hur i H----e ska du veta när det är dags för en stänkare då?
Lider med dig! Dock verkar katten ha koll, det går nog bra då :)

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!! Hur i H----e ska du veta när det är dags för en stänkare då?
Lider med dig! Dock verkar katten ha koll, det går nog bra då :)
Nöden har ingen lag. Lurens klocka får duga. Lite gaffatejp runt armen bara så 🤪😁. Iofs om @roosterman är hemma kanske man kan köra inom och våldgästa och klämma på några digitala när man passerar?
Screenshot_20231223_100450_Messages.jpg

Vi har bytt chaufför, jäklar vad Los Tantos gasar på! Hon tyckte väl att gubben körde för långsamt, Hehe…

Nu ska Affemannen till och fika, det är sant det!

IMG_1570.jpeg
IMG_1573.jpeg

Stackars Bulleglufsen han gillar verkligen inte att åka bil!! Men blev lite lugnare, då jag tiggde åt mig en låda han kunde ligga i, från en ICA butik vi passerade!

Passande namn på lådan!

IMG_1578.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp