Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra, sluta lek nu![]()
Efter 48 timmar på band blev suget till slut för stort. Skjuter nog tankarna på ett premiumgummi på framtiden och njuter av en j-vligt bra länk.
Hemkommen efter årets sista arbetsdag.
![]()
Sorterar bland klockor och grejer![]()
Köpt av medmissbrukare här på KS.Din upplevelse angående Geckotan? Köpt direkt från UK med tull?
God fortsättning.
Nya klockan ska recenseras. Gillar verkligen boettformen. Liknande GG eller Panna med lätt kvadratiskt cushion case. Där upphör likheterna då tavla och visare är något helt annat, mer som en dressklocka. Som en dykare förklädd till dressare.
Tack @Watcharound för den. Är det månne så att den även bott hemma hos @LoveL tidigare? Verkar inte vara en klocka som så många fastnat för, är det möjligen att den är varken dykare eller dressare som stör. Fastnat för den har jag dock gjort. Jag är helsåld! Kolla bara tavlans vertikalslipning istället för vanliga sunburstslipningen. Fina effekter i olika vinklar.
![]()
![]()
![]()
Hittills har jag faktiskt inte hittat några direkta svagheter. Inget datum är ett stort plus!
Lär bli en klar keeper hos mig.