• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Vänjer mig vid ny tidsvisare. 🤗

Bilagor

• 20231227_170653.jpg
    20231227_170653.jpg
    160.5 KB · Visningar: 1
Din upplevelse angående Geckotan? Köpt direkt från UK med tull?
God fortsättning.
Köpt av medmissbrukare här på KS.
Jag citerar mig själv, inte av högmod utan av lättja. Om det nu gör någon skillnad då både högmod och lättja tillhör de sju dödssynderna. "Men jag är beredd att ta mitt straff" för att citera Karl Bertil.
Nya klockan ska recenseras. Gillar verkligen boettformen. Liknande GG eller Panna med lätt kvadratiskt cushion case. Där upphör likheterna då tavla och visare är något helt annat, mer som en dressklocka. Som en dykare förklädd till dressare.😄
Tack @Watcharound för den. Är det månne så att den även bott hemma hos @LoveL tidigare? Verkar inte vara en klocka som så många fastnat för, är det möjligen att den är varken dykare eller dressare som stör. Fastnat för den har jag dock gjort. Jag är helsåld! Kolla bara tavlans vertikalslipning istället för vanliga sunburstslipningen. Fina effekter i olika vinklar.
20231225_185542.jpg
20231225_185540.jpg
20231225_185538.jpg

Hittills har jag faktiskt inte hittat några direkta svagheter. Inget datum är ett stort plus!
Lär bli en klar keeper hos mig.

Tillbaka
Topp